L'Escola d'Hivern 2022-2023 vol continuar acompanyant els docents amb una formació contínua de qualitat, en diferents àmbits i matèries, i fent èmfasi en aspectes d’interès per a la pràctica docent i, enguany, amb una atenció especial al nou desplegament curricular.
Us convidem a consultar la nostra programació i també la formació en format jornada, de dos dies de durada, al voltant de la didàctica de diferents matèries: ciències socials, llengua catalana, ciències i matemàtiques.
Us hi podeu inscriure a partir del dia 15 de novembre de 2022.
Les persones en atur tenen un 20% de descompte en el preu dels cursos. Cal presentar el document original d’estar inscrits a l’INEM en el moment de fer la inscripció, que en aquest cas ha de ser presencial a la seu del Col·legi. Els cursos són bonificables a través de la Fundación Tripartita. Per a més informació, consulteu el vostre centre de treball.
A l'Escola d'Hivern hi trobareu cursos en format presencial, semipresencial i en línia, per a diferents nivells educatius de diverses temàtiques: metodologia i innovació d’aula, llengua i literatura, ciències socials, ciències experimentals i aprenentatge amb tecnologies digitals. Comptem amb un equip de formadors molt consolidat i expert en la seva matèria.
Quan es farà?
Del gener fins a l'abril de 2023, en cursos de 20 hores, excepte les càpsules de TIC, que són de 10 hores.
Quin reconeixement tenen els cursos?
Els cursos estan reconeguts dins del Pla de formació permanent del Departament d’Educació (en tràmit).
Certificació
Cal assistir al 80% d’hores per obtenir-ne el certificat, i fer correctament i en el termini establert les tasques de certificació que el professorat hagi encomanat.
Es pot canviar de curs?
No. Un cop començada l’Escola d'Hivern no es poden fer canvis de cursos.
Tipologia de cursos
Quines condicions hi ha de retorn de matrícula i anul·lació de cursos?
Un cop feta la inscripció, no es retornarà l’import de la matrícula. Si un curs no arriba al mínim establert d’inscrits, s’haurà d’anul·lar i, si no us interessa cap altre curs, es retornarà l’import de la matrícula.
Altres informacions d'interès
Si el curs inclou materials, us els podreu descarregar del web del Col·legi a través del Moodle.
Què és l’aula virtual?
L'aula virtual del Col·legi de Doctors i Llicenciats, accessible des d'aquesta adreça, està construïda amb Moodle, un conjunt de programari que possibilita la creació d’entorns virtuals d’aprenentatge. Per accedir al portal cal disposar d’un nom d’usuari i una contrasenya, que facilitem per correu electrònic una setmana abans de l’inici del curs.
Dins el mateix espai Moodle trobareu sempre disponible l’enllaç de connexió per a les vostres sessions virtuals en temps real (enllaços de Microsoft Teams o Zoom).
Si falten pocs dies i no heu rebut el correu, cal que ens contacteu.
Les aules virtuals són espais que contenen tot un seguit de funcionalitats que es poden utilitzar de manera coordinada. Es necessita una connexió d’Internet estable i un dispositiu per poder ingressar al curs.
Cal que tingueu sempre presents els consells i les recomanacions de seguretat.
Contacte
Estem a la vostra disposició en cas de qualsevol dubte o consulta.
Podeu enviar un correu a secretaria@cdl.cat o trucar al Col·legi als telèfons 933 170 428 o 609 578 381.